SAS Customer Service
Vi har sortert informasjonen etter emner for å gi deg rask hjelp. Hvis du ikke finner det du leter etter, står kundeservice klar til å hjelpe deg.
Profil
Verdikuponger og gavekort
Hurtiglenker
Skjemaer og sertifikater
Du kan styre alt som er relatert til reisen din, både før og etter du flyr, ved å bruke lenkene nedenfor. Der finner du også eventuelle dokumenter du trenger for å reise.
Kjekt å vite
Åpent kjøp
Bestill nå. Bestem deg senere. Med vårt fleksible 24-timers åpent kjøp kan du avbestille reisen kostnadsfritt innen 24 timer etter at bestillingen ble gjort.
Endre billetten din
Her finner du all informasjonen du trenger - uansett om du ønsker å bytte reisedato eller navn på de som skal reise.
Kanselleringer og refusjoner
Hvis du ikke kan reise og må kansellere reisen din, kan du ha krav på refusjon. Nedenfor finner du informasjon om reglene for billettrefusjon og hvordan du søker om refusjon.
Hvis flygningen din er kansellert
Hvis flyet ditt er kansellert av SAS, vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg, og holde deg informert.
Flygningen din er forsinket
Hvis flygningen din er forsinket, vil vi informere deg så snart som mulig på SMS og via appen vår, basert på kontaktinformasjonen i bestillingen din. Hvis flygningen din er betydelig forsinket og du velger å ikke reise, kan du ha rett til kompensasjon.
Hittegods
Det er menneskelig å glemme og legge igjen ting. Hvis du har mistet noe på din flygning med SAS, håper vi at du får det tilbake så snart som mulig.