søk

FORSLAG

  • loader Ikke noe mer innhold å vise
    • Spesielle behov

      Vi gjør alt vi kan for å gjøre reisen så enkel, trygg og komfortabel som mulig, uansett hva du har av behov eller evner.

      Hvis du trenger spesialassistanse, fyller du ut et forespørselsskjema etter at du har bestilt. Spesialassistanse gis med forbehold om tilgjengelighet, så du må få forespørselen godkjent før avgang. Hvis du informerer oss senere enn 48 timer før avgang, kan vi ikke garantere assistanse.

      Du finner mer informasjon nedenfor. For andre medisinske forhold, se Helse og medisinske forhold.

      Fyll ut skjemaet som korresponderer med behovene dine:

      Hvis du ikke finner de opplysninger du trenger, kan du bare ta kontakt med SAS Customer Service.

      Reising er for alle

      • Nedsatt mobilitet
      • Nedsatt syn eller hørsel
      • Seter om bord
      • Tjenestedyr og dyr for emosjonell støtte
      • Skadet eller tapt fysisk hjelpemiddel
      cl--info-circle
      Vi offentliggjør informasjon om tjenestene vi tilbyr våre reisende med spesielle behov og nedsatt mobilitet i samsvar med sikkerhetsforskrifter og EU-forskrift 1107/2006.