SAS bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din og for å gjøre ditt besøk på nettstedet vårt så hyggelig som mulig. Noen informasjonskapsler er teknisk nødvendige for at nettstedet skal fungere, og er derfor alltid aktivert. Vi bruker også informasjonskapsler for å analysere interessen din basert på søk og annen atferd under ditt besøk på nettstedet.
Ved å klikke på "Jeg godtar" samtykker du til alle informasjonskapsler. Vær oppmerksom på at opplevelsen din kan bli påvirket hvis du velger å ikke godta alle informasjonskapsler, i tillegg til at noen områder eller funksjoner på nettstedet kanskje ikke fungerer som forutsatt.
I innstillinger for informasjonskapsler kan du gi et kontrollert samtykke. Les mer om hvordan vi bruker informasjonskapsler og hvordan du endrer innstillingene i retningslinjene våre for informasjonskapsler.
Hvis du har fløyet, leid en bil eller bodd på hotell og glemt å registrere EuroBonus-nummeret ditt, trenger du ikke å bekymre deg. Du kan gjøre det her.
Hvis du oppdager at poengene du har opptjent ikke har dukket opp på EuroBonus-kontoen din eller hvis du glemte å oppgi EuroBonus-nummeret ditt ved bestilling eller kjøp, kan du ganske enkelt registrere de manglende poengene etterpå.
Ikke gå glipp av verdifulle poeng. Du kan etterregistrere poeng opptil seks måneder etter kjøpet. Du kan etterregistrere poeng for flygninger du har tatt innen 30 dager etter innmeldingen.
Merk at det kan ta opptil 8 uker før poengene dine er innrapportert og registrert.
Best Western Hotels
Elite-hoteller
First Hotels
Hotels.com
Radisson hotel group (art'otel, Park Inn Hotels, Park Plaza Hotels, Radisson Hotels & Resorts, Radisson Blu Hotels, Radisson, Edwardian Blu London, The May Fair Hotel)