Flere tog- og busstilbud vil snart bli lagt til
Les SAS ansvarsfraskrivelse og vilkår for bruk av denne transfer tjenesten, som eies og leveres av en tredjepartsleverandør.
  • Automatisk endring hvis flygningen din er forsinket
  • Bredt utvalg av alternativer
  • Billetter og instruksjoner sendt på forhånd
  • Ta kontroll før du drar hjemmefra

Hvordan bestille transfer

Velg, bestill og betal på forhånd, og la våre transferpartnere ta seg av resten.

FAQ

hoppa er vår pålitelige transportpartner, med et nettverk av tog-, buss- og taxitjenester over hele verden. hoppa spesialiserer seg på å søke, sammenligne og bestille transporten din så enkelt som mulig. De sammenligner tusenvis av leverandører fra hele verden for å hjelpe deg med å ta det riktige valget.

Transporten du har bestillt er koblet til flyreisen din, noe som betyr at transporten automatisk endres og tilpasses  din nye ankomsttid. Hvis flyet ditt blir kansellert eller vi ikke klarer å bestille på nytt, vil du motta full refusjon.

Hvis stedet du leter etter ikke er tilgjengelig for bestilling online, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på hoppa for å få hjelp. 

Hvis  transporten du leter etter ikke er tilgjengelig for bestilling online, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på hoppa for å få hjelp.

Når du har valgt ønsket transport vil du få muligheten til å legge til ekstrautstyr i bestillingen din, f.eks barnesete. Eventuelt ekstrautstyr bør legges til når du gjør bestillingen. Vær oppmerksom på at ikke alle leverandører tilbyr ekstrautstyr, og hvis det ikke kommer opp som et valg når du bestiller bør du velge en annen leverandør. Hvis du har fullført bestillingen og ønsker å legge til ekstrautstyr, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på Hoppa for hjelp. 

Bekreftelsen ble sendt til det på e-post når bestillingen ble fullført. Hvis du ikke har mottatt bekreftelsen, vennlighst kontakt Pre-Travel-teamet hos Hoppa for hjelp

Du har fått informasjon om hvordan du finner transporten din på E-billetten. E-billetten ble sendt deg på e-post 7 dager før avreise, eller umiddelbart etter bestilling hvis reisen din er innen 7 dager fra bestillingstidspunktet.  For ytterligere hjelp, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på hoppa.

Du kan endre eller kansellere bestillingen din inntil 48 timer før avreise. For ytterligere hjelp, vennligst kontakt Pre-Travel-teamet på hoppa.

Kontaktinformasjon for turleverandøren og hoppa finner du på e-billetten din – kontakt hoppa for å få hjelp. Sjekk om du har mottatt kontaktinformasjonen for sjåføren din via WhatsApp eller på SMS 1 time før hentetidspunktet, isfåfall vennligst kontakt sjåføren din direkte for å få hjelp.

Hvordan kontakter jeg hoppa kundeservice?

Avhengig av hvor du er på reisen kan du kontakte hoppa online, via e-post eller på telefon. Se kontakt informasjon under.

reiseperiode 

Kontakt

før reisen 

hoppa online portal

Email – sassupport@hoppa.com

Telefon – +442045922807

på destinasjonen 

WhatsApp – +441373489007

hoppa online portal

Email – sassupport@hoppa.com

Telefon – +442045922807

Etter reisen 

hoppa online portal

Email – sascomplaints@hoppa.com

Telefon – +442045922807