Hittegods

Det er menneskelig å glemme og legge igjen ting. Hvis du har mistet noe på din flygning med SAS, håper vi at du får det tilbake så snart som mulig.

  • Alle gjenstander som legges igjen og leveres inn på flyplasser, i terminalen, i sikkerhetskontroller og ved gater, leveres til hittegodskontoret på flyplassen.

  • Hvis du har latt noe ligge igjen da du gikk av flyet, leveres det til hittegodskontoret på ankomstflyplassen.

For å få tilbake ting du har mistet, kontakt hittegodskontoret på den aktuelle flyplassen.


Kjekt å vite

marketselector-background-aeroplane-large-cropped

Åpent kjøp 24-timer

Bestill nå. Bestem deg senere. Våre fleksible 24-timers bestillingsregler gjør at du kan kansellere flygningen gratis innen 24 timer etter bestilling helt gratis.

self-desk-check-in-family-traveling-arn-sas

Endre billetten din

Her finner du all informasjonen du trenger - uansett om du ønsker å bytte reisedato eller navn på de som skal reise.

service-and-assistance-sas

Kanselleringer og refusjoner

Hvis du ikke kan reise og må kansellere reisen din, kan du ha krav på refusjon. Nedenfor finner du informasjon om reglene for billettrefusjon og hvordan du søker om refusjon.

SAS-Scandinavian Airlines-Departure-Traffic Program

Hvis flygningen din er kansellert

Hvis flyet ditt er kansellert av SAS, vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg, og holde deg informert.

airport-family-waiting-at-gate-4_cropped

Flygningen din er forsinket

Hvis flygningen din er forsinket, vil vi informere deg så snart som mulig på SMS og via appen vår, basert på kontaktinformasjonen i bestillingen din. Hvis flygningen din er betydelig forsinket og du velger å ikke reise, kan du ha rett til kompensasjon.