Commit version: 49245d4
Progress
1 / 5

Ble du nedgradert eller nektet ombordstigning?

Hvis du ble nedgradert eller nektet ombordstigning og du har mottatt et erstatningskort, trenger du bare å fylle ut feltene nedenfor for å søke om erstatning.

Bestillingsdetaljer

* Påkrevd informasjon

Bestillingsreferanse: undefined
Erstatningskortnummer: undefined

Fyll ut bestillingsinformasjonen nedenfor.


Oppgi bestillingsreferansen din
Angi et gyldig erstatningskortnummer

Informasjon om erstatning

Velg hvordan du ønsker å motta erstatningen din.
Velg foretrukket metode

SAS Voucher

  • Få en SAS Voucher for din neste reise

Les mer om din SAS Voucher
BEST VALUE

EuroBonus Ekstrapoeng

  • Få erstatningen din i EuroBonus Ekstrapoeng

  • 1 euro = 100 ekstrapoeng

Les mer om EuroBonus Ekstrapoeng

Penger

  • Få erstatningen overført til bankkontoen din

  • Behandlingstiden kan variere


Kontaktinformasjon

* Påkrevd informasjon

Navn: undefined undefined
E-post: undefined
EuroBonus-nr.:

    Legg inn kontaktinformasjonen til kontaktpersonen for kravet ditt. Denne personen vil være ansvarlig for kravet og vil motta full refusjon med mindre annet er spesifisert.


    Oppgi et fornavn
    Oppgi et etternavn
    Oppgi en gyldig e-postadresse
    EuroBonus-nummeret skal bestå av 9 sifre
    Oppgi gatenavn og husnummer (opptil 70 tegn)
    Oppgi en gyldig by (opptil 30 tegn)
    Oppgi et gyldig postnummer (opptil 15 tegn)
    Velg et land
    Oppgi et gyldig telefonnummer

    Du må bekrefte at informasjonen er sann og korrekt
    Du må godkjenne SAS’ vilkår og betingelser

    Les om hvordan SAS håndterer dine personopplysninger i våre retningslinjer for personvern

    Hvis du av en eller annen grunn er misfornøyd med vårt endelige svar på klagen din, kan du henvise klagen til din lokale forbrukerenhet for forespørsler. Kontakt den aktuelle håndhevende myndigheten. Du finner kontaktinformasjonen her . Du finner mer informasjon om rettighetene dine her.

    En plattform for tvisteløsning på nett har blitt satt sammen av Europakommisjonen, som også gir tilgang til Alternative Dispute Resolution (ADR).

    Hvis du bor i Storbritannia, kan du sende klagen din til Centre for Effective Dispute Resolution (CEDR). CEDR er godkjent av Civil Aviation Authority (CAA) og spesialiserer seg på mekling og alternativ tvisteløsning (ADR). CEDR er en uavhengig, ideell organisasjon som evaluerer krav og gir skriftlige beslutninger. Når en beslutning godkjennes av kunden, blir den bindende for flyselskapet.

    Du må henvise klagen til dem innen tolv måneder etter at du får vårt endelige svar.

    CEDR kan kontaktes her:

    Centre for Effective Dispute Resolution

    100 St. Paul's Churchyard

    London EC4M

    Storbritannia

    Tel: +44 20 7536 6000

    http://www.cedr.com/

    https://www.cedr.com/consumer/aviation/

    Det er alltid lurt å holde kontakten. Vi tar gjerne imot alle slags tilbakemeldinger. Enten du ønsker å gi oss ros eller beskjed om noe som ikke gikk som forventet, så er meningene dine viktige for oss.

    Bruk kontaktskjemaet vårt for å komme i kontakt med riktig avdeling og sikre rask og sikker behandling. Hvis du fyller ut dette skjemaet, kan du være sikker på at vi har all informasjonen som trengs for å behandle saken din.

    Skjemaet vårt er kryptert og er den aller tryggeste måten for deg å sende informasjonen til oss på.

    Hvis du ønsker å kontakte oss via post, er adressen vår:

    SAS
    Kundeservice
    195 87 Stockholm, Sverige
    Sverige


    SAS
    Kundeservice
    Roald Amundsens vei 1
    2060 Gardermoen
    Norge


    SAS
    Kundeservice
    Amager Strandvei 392
    2770 Kastrup
    Danmark


    Hvis du trenger å snakke med oss angående en fremtidig reise eller noe som haster, må du ta kontakt med oss via chat eller telefon.