Refusjon på grunn av dødsfall i familien
Det var trist å høre om dødsfallet, vi kondolerer. Vi vil hjelpe deg med å kansellere reisen og refundere billettene. For at det skal gis refusjon må bestillingen ha blitt gjort før dødsfallet skjedde. Dersom det er et dødsfall i din nærmeste familie, kan du kansellere reiser som er bestilt direkte via SAS ved å laste opp dødsattesten. Hvis du har bestilt gjennom et reisebyrå, må du ta kontakt med det. Du må også sende inn offisielle dokumenter som viser forholdet mellom deg og den avdøde personen. Vær oppmerksom på at SAS er forpliktet til å lagre all dokumentasjon knyttet til denne refusjonen i minst to år.
Informasjon om kansellering
* Påkrevd informasjon
Bestilte du reisen via et reisebyrå?
Vil du kansellere hele bestillingen?
Vil du kansellere alle reisende i bestillingen din?
Reisende
Bestillingsdetaljer
* Påkrevd informasjon
Fyll ut bestillingsinformasjonen nedenfor.
Kopi av dødsattest
* Påkrevd informasjon
Vennligst last opp en kopi av dødsattesten og dokumentasjon som viser din tilknytning til den avdøde personen for å fortsette.
Du kan laste opp .jpg-, .jpeg-, .png- og .pdf-filer. Maksimal filstørrelse er 5 MB.
Kontaktinformasjon
* Påkrevd informasjon
Skriv inn e-postadressen som ble brukt da du foretok bestillingen.
Les om hvordan SAS håndterer dine personopplysninger i våre retningslinjer for personvern