Hva betyr de ulike statusmeldingene i e-posten jeg mottok da jeg sendte inn en klage?

Når du klikker på lenken i e-posten, vises følgende statusmeldinger: (din nåværende saksstatus er fremhevet):

  • Tilbakemelding sendt inn – dette betyr at tilbakemeldingen din har blitt sendt.

  • Sak registrert – dette betyr at saken har blitt registrert og har fått et saksnummer. NB: Avhengig av situasjonen, kan det ta noen uker før vi kan behandle saken din.

  • Sak åpnet for behandling – en agent jobber med saken din og vil kontakte deg så snart som mulig.

  • Venter på kunde – vi venter på ytterligere informasjon fra deg.

  • Sak avsluttet – saken din har blitt ferdigstilt og avsluttet. Hvis du har flere spørsmål, kan du svare på e-posten du fikk fra SAS Customer Service. Sørg for at saksnummeret er inkludert i emnefeltet.

Vanligste spørsmål