søk

FORSLAG

  • loader Ikke noe mer innhold å vise

Be om refusjon

Du har rett på full refusjon for din billett hvis avgangen er kansellert, eller er forsinket mer en 3 timer og du ikke reiste.

 

Hvordan få billetten refundert?

Vennligst fyll ut skjemaet. Hvis du har kjøpt billetten hos et reisebyrå vennligst kontakt dem direkte.

Takk for henvendelsen. Den har nå blitt sendt til vår refusjonsavdeling. Vi vil gjøre vårt ytterste for å behandle henvendelsen din så snart som mulig. Når billetten din er refundert, vil du få en kvittering på refusjonen din på e-post. Hvis du har ytterligere spørsmål om kanselleringen/refusjonen, kan du kontakte SAS Sales & Service.
Dessverre ble ikke skjemaet sendt. Vennligst prøv igjen senere.
Vil du kansellere alle reisende i bestillingen din? (obligatorisk)

 

Hvis nei, oppgir du navnet på den/de reisende som skal kanselleres.

 

Kansellerer du hele bestillingen? (obligatorisk)
Hvis nei, hvilken flygning ønsker du å kansellere?
Jeg bestilte reisen via: (obligatorisk)
loader