søk

FORSLAG

  • loader Ikke noe mer innhold å vise
    • Kanselleringer og refusjoner

      Hvis du bestilte reisen på nettsiden vår eller gjennom SAS Customer Service, kan du kansellere bestillingen og søke om refusjon nedenfor.

      Hvis du har bestilt en tur/retur-billett og bare ønsker å fly én vei, refunderes den ubrukte delen i henhold til billettvilkårene dine. For kansellering innen 24 timer etter bestilling henvises du til garantien om 24-timers åpent kjøp.

      Refusjonen beregnes på grunnlag av billettreglene og transportvilkårene.

      På grunn av den nåværende covid-19-situasjonen tilbyr vi kunder som reiser i løpet av de neste ukene, muligheten til å kansellere bestillingen og motta en verdikupong til samme verdi som den opprinnelige bestillingen. Verdikupongen er gyldig i tolv måneder fra utstedelsesdatoen. Den kan brukes til å bestille en ny flygning til alle våre destinasjoner eller til å kjøpe tilleggstjenester.

      Les mer om vilkårene for å motta verdikupongen

      Detaljert informasjon

      • Innen Europa
      • Utenfor Europa
      • Unntak
      • Kanseller reiser som er bestilt med EuroBonus-poeng
      • Kanseller bestilling på grunn av visumavslag
      • Kanseller bestilling på grunn av dødsfall i familien