Hopp til innhold
  • Bestill Fly
  • Mine reiser
  • Innsjekk
  • Lavpriskalender
  • Destinasjoner
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjelp og info
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjelp og informasjon

    • Still et spørsmål
    • Sjekk flystatus
    • Finn reiseinfo
  • Om oss

    • SAS Group
    • Jobb hos SAS
    • Punktlighet
    • Bærekraft
    • SkyTeam
    • SAS Charter
  • Hurtiglenker

    • Skreddersy reisen din
    • Bonusreiser med partnerflyselskap
    • SAS for Work
    • Travel Pass
    • SAS Sport
  • Inspirasjon

    • Våre reisemål
    • Anbefalte flyreiser
    • Reiseinspirasjon
    • Stopover

Last ned appen

Last ned SAS' app fra App StoreLast ned SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brukervilkar
  • Befordringsvilkår
  • Informasjonskapsler
  • Administrer dataene mine
  • Tilgjengelighetserklæring

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsalternativer
  • Reiseinfo
  • Om bord
  • Reiseklasser

Velkommen til vårt reiseinfosenter

Her finner du informasjon om reisen din etter emne eller hvor du er på reisen.

Velg hovedkategori

  • Før reisen
  • På reisedagen
  • Etter reisen
  • All informasjon

Om bord

    Reiseklasser

    Vi tilbyr ulike reiseklasser om bord som varierer med tanke på service, komfortnivå og hvorvidt prioriterte tjenester er inkludert, som fast track. Uansett reiseklasse, er kaffe og te gratis på SAS-flygninger.

    Fra 1. oktober vil SAS Go, SAS Plus og SAS Business skifte navn til henholdsvis Economy, Premium og Business.

    Mer om våre reiseklasser




    Den europeiske Business-klassen er tilbake!

    Fra og med 1. oktober bringer vi tilbake den ekte opplevelsen av Business-klasse på flygningene våre i Europa.

    Travelers can look forward to:





    Gi oss tilbakemelding!

    Kontakt SAS kundeservice

    Det raskeste alternativet for å sjekke, endre eller kansellere en bestilling, eller for å legge til tilleggstjenester, er å logge inn på Mine reiser

    Chat med oss

    Middels lang ventetid. Vår chatterobot Ture kan hjelpe deg med de vanligste problemene 24/7. Og hvis Ture ikke kan hjelpe deg, kan du chatte med en agent.

    Ring oss

    Lengst ventetid. Ta kontakt ved å ringe SAS Customer Service eller vår egen hotline for EuroBonus Gull- eller Diamant-medlemmer.