• Bestill Fly
  • Mine reiser
  • Innsjekk
  • Lavpriskalender
  • Destinasjoner
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjelp og info
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjelp og informasjon

    • Still et spørsmål
    • Sjekk flystatus
    • Finn reiseinfo
  • Om oss

    • SAS Group
    • Jobb hos SAS
    • Punktlighet
    • Bærekraft
    • SkyTeam
    • SAS Charter
  • Hurtiglenker

    • Skreddersy reisen din
    • Bonusreiser med partnerflyselskap
    • SAS Sport
  • Inspirasjon

    • Våre reisemål
    • Anbefalte flyreiser
    • Reiseinspirasjon
    • Stopover

Last ned appen

Last ned SAS' app fra App StoreLast ned SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brukervilkar
  • Befordringsvilkår
  • Informasjonskapsler
  • Administrer dataene mine
  • Tilgjengelighetserklæring

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsalternativer
  • Reiseinfo
  • Innsjekking og ombordstigning
  • Innsjekkingsalternativer

Velkommen til vårt reiseinfosenter

Her finner du informasjon om reisen din etter emne eller hvor du er på reisen.

Velg hovedkategori

  • Før reisen
  • På reisedagen
  • Etter reisen
  • All informasjon

Innsjekking & ombordstigning

Det letteste alternativet er å sjekke inn på nett fra 30 timer frem til 1 time før avgang for de fleste SAS-flygninger. Da slipper du å stå i kø, du kan velge sete og få et digitalt boardingkort.

    Innsjekkingsalternativer

    • Hvis du reiser med kun håndbagasje og har ditt digitale boardingkort, kan du gå rett til sikkerhetskontrollen og gaten.

    • Hvis du skal sjekke inn bagasje, kan du bruke en SAS Self Service-automat på flyplassen for å skrive ut bagasjelappene dine. Deretter kan du levere bagasjen hos bagasjeleveringen.

    • Hvis du har bedt om assistanse, er mindreårig og reiser alene, eller reiser med kjæledyr, musikkinstrument eller våpen, må du bruke innsjekkingsskranken på flyplassen.

    Den enkleste måten å sjekke inn på er i SAS-appen. Appen hjelper deg ved å sende deg varsel når ombordstigningen starter og holder deg oppdatert underveis.

    Har du ikke SAS-appen? Last den ned fra App Store eller Google Play.

    Vanlige spørsmål




    Gi oss tilbakemelding!

    Kontakt SAS Customer Service

    Det raskeste alternativet for å sjekke, endre eller kansellere en bestilling, eller for å legge til tilleggstjenester, er å logge inn på Mine reiser

    Chat med oss

    Middels lang ventetid. Vår chatterobot Ture kan hjelpe deg med de vanligste problemene 24/7. Og hvis Ture ikke kan hjelpe deg, kan du chatte med en agent.

    Ring oss

    Lengst ventetid. Ta kontakt ved å ringe SAS Customer Service eller vår egen hotline for EuroBonus Gull- eller Diamant-medlemmer.