• Bestill Fly
  • Mine reiser
  • Innsjekk
  • Lavpriskalender
  • Destinasjoner
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjelp og info
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjelp og informasjon

    • Still et spørsmål
    • Sjekk flystatus
    • Finn reiseinfo
  • Om oss

    • SAS Group
    • Jobb hos SAS
    • Punktlighet
    • Bærekraft
    • SkyTeam
    • SAS Charter
  • Hurtiglenker

    • Skreddersy reisen din
    • Bonusreiser med partnerflyselskap
    • SAS for Work
    • Travel Pass
    • SAS Sport
  • Inspirasjon

    • Våre reisemål
    • Anbefalte flyreiser
    • Reiseinspirasjon
    • Stopover

Last ned appen

Last ned SAS' app fra App StoreLast ned SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brukervilkar
  • Befordringsvilkår
  • Informasjonskapsler
  • Administrer dataene mine
  • Tilgjengelighetserklæring

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsalternativer
  • Reiseinfo
  • Billettyper
  • Ordinaere

Velkommen til vårt reiseinfosenter

Her finner du informasjon om reisen din etter emne eller hvor du er på reisen.

Velg hovedkategori

  • Før reisen
  • På reisedagen
  • Etter reisen
  • All informasjon

Før reisen

  • Administrer bestillingen din
  • Innsjekking & ombordstigning
  • Om bord
  • Våre billettyper
  • Flyinformasjon
  • Bagasje
  • Reise med kjæledyr
  • Reise med barn
  • Assistanse under reisen

Våre billettyper

  • Ordinære billetter
  • Ungdomsbilletter
  • Barn som reiser alene
  • Bonusbilletter
  • Gruppereiser

Ordinære billetter

Vi tilbyr en rekke forskjellige typer billetter som passer alle behov – enten du er på utkikk etter den beste prisen, ekstra fleksibilitet eller ekstra komfort. Fra 1. oktober vil SAS Go, SAS Plus og SAS Business skifte navn til henholdsvis Economy, Premium og Business.

Billetter til og med 30. september




Billetter fra 1. oktober 2025




Godt å vite

  • Hvis du kansellerer en ikke-refunderbar billett, vil kun skatter og avgifter refunderes. Billettprisen og tilleggsgebyrer for innenlands/internasjonale flygninger refunderes ikke.

  • Hvis du endrer til en billett med en høyere pris, må du også betale prisforskjellen.

  • Når du bestiller reisen, ser du hvia som er inkludert i billetten. Hvis du allerede har bestilt en flygning, kan du logge inn på Mine reiser for å se hva som gjelder for bestillingen din.

Vanlige spørsmål


Gi oss tilbakemelding!

Kontakt SAS Customer Service

Det raskeste alternativet for å sjekke, endre eller kansellere en bestilling, eller for å legge til tilleggstjenester, er å logge inn på Mine reiser

Chat med oss

Middels lang ventetid. Vår chatterobot Ture kan hjelpe deg med de vanligste problemene 24/7. Og hvis Ture ikke kan hjelpe deg, kan du chatte med en agent.

Ring oss

Lengst ventetid. Ta kontakt ved å ringe SAS Customer Service eller vår egen hotline for EuroBonus Gull- eller Diamant-medlemmer.