• Bestill Fly
  • Mine reiser
  • Innsjekk
  • Lavpriskalender
  • Destinasjoner
  • EuroBonus
  • Award Finder
  • Hjelp og info
SAS logotype
2025-04-09 12:46:38
  • Hjelp og informasjon

    • Still et spørsmål
    • Sjekk flystatus
    • Finn reiseinfo
  • Om oss

    • SAS Group
    • Jobb hos SAS
    • Punktlighet
    • Bærekraft
    • SkyTeam
    • SAS Charter
  • Hurtiglenker

    • Skreddersy reisen din
    • Bonusreiser med partnerflyselskap
    • SAS Sport
  • Inspirasjon

    • Våre reisemål
    • Anbefalte flyreiser
    • Reiseinspirasjon
    • Stopover

Last ned appen

Last ned SAS' app fra App StoreLast ned SAS' app fra Google Play
SAS logo
  • Brukervilkar
  • Befordringsvilkår
  • Informasjonskapsler
  • Administrer dataene mine
  • Tilgjengelighetserklæring

© 2025 Scandinavian Airlines System Denmark-Norway-Sweden, org.nr 902001-7720, 195 87 Stockholm

SkyTeam alliance member

Betalingsalternativer
  • Reiseinfo
  • Bagasje
  • Forsinket tapt

Velkommen til vårt reiseinfosenter

Her finner du informasjon om reisen din etter emne eller hvor du er på reisen.

Velg hovedkategori

  • Før reisen
  • På reisedagen
  • Etter reisen
  • All informasjon

Bagasje

Hvor mye bagasje du kan ta med deg, avhenger av billettype, reisemål og EuroBonus-medlemsnivå. Når du bestiller reisen, ser du hvilken bagasje som er inkludert i billetten. Hvis du allerede har bestilt en flyreise, kan du logge inn på Mine reiser for å se hva som er inkludert.

    Forsinket bagasje

    • Hvis du ikke mottar innsjekket bagasje når du ankommer, må du rapportere det så snart som mulig, slik at vi kan hjelpe deg med å finne bagasjen din og få den til deg så raskt som mulig. Du kan rapportere forsinket bagasje på Internett eller på flyplassen.

    • På flyplassen rapporterer du forsinkelsen ved serviceskranken i bagasjeutleveringsområdet. Hvis skranken ikke er åpen, kan du sende inn en rapport om forsinket bagasje på Internett innen 7 dager etter flyets ankomst. Når du har sendt inn en rapport, kan du spore statusen til bagasjen din.

    Rapporter forsinket bagasje

    Spor bagasjen din

    Du kan spore statusen til den forsinkede bagasjen din ved hjelp av PIR-nummeret ditt.

    Sjekk status for forsinket bagasje

    Vanlige spørsmål





    Gi oss tilbakemelding!

    Kontakt SAS Customer Service

    Det raskeste alternativet for å sjekke, endre eller kansellere en bestilling, eller for å legge til tilleggstjenester, er å logge inn på Mine reiser

    Chat med oss

    Middels lang ventetid. Vår chatterobot Ture kan hjelpe deg med de vanligste problemene 24/7. Og hvis Ture ikke kan hjelpe deg, kan du chatte med en agent.

    Ring oss

    Lengst ventetid. Ta kontakt ved å ringe SAS Customer Service eller vår egen hotline for EuroBonus Gull- eller Diamant-medlemmer.