LAND

SPRÅK

MIN FLYPLASS

    ETTERREGISTRERING AV POENG FRA FLYREISER

    Registreing av manglende poeng fra flyreiser kan sendes inn fra 14 dager etter at reisen er avsluttet,og du kan be om poeng for opp til (4) fire fly på samme tid, opp til 6 måneder etter reisen etter flyturen.

    Og hvis du er ny i EuroBonus, kan du kreve poeng for flygninger, hotellopphold og leie av bil som har funnet sted innenfor 30 dager før påmelding.

    Før du fortsetter anbefaler vi deg å sjekke om aktivitetslisten din er oppdatert med poengene du savner. Sjekk også at bookingklassen i billetten din (f.eks.C, Y, B, M, H, W osv.) kvalifiserer for poengopptjening. 

    Hvis du trenger hjelp til å fylle ut skjemaet, klikk på en av titlene for feltene i skjemaet.

    Klikk her for etterregistrering av poeng hos andre partnere (f.eks leiebil og hotell)

     

    NB: Poengopptjening hos SAS og Widerøe fra 22/6 2017 og fremover synes dessverre ikke i poengoversikten. Dine poeng vil synes i oversikten så snart problemet er løst.

    Please login to use this functionality.

    Vi bruker cookies for å gjøre din opplevelse av nettstedet så bra som mulig. Ved å bruke dette nettstedet samtykker du i vår bruk av cookies