
EuroBonus millionaire
Våre nye venner i SkyTeam er fantastiske. Men ikke bare ta vårt ord for det, sørg for at du oppdager det selv! Denne høsten tilbyr vi deg en fantastisk utfordring. Jo mer du reiser og utforsker verden med SkyTeam, jo flere EuroBonus-poeng tjener du!
Slik fungerer det:
Reis med 5 forskjellige SkyTeam-flyselskaper - tjen 10 000 bonuspoeng
Reis med 10 forskjellige SkyTeam-flyselskaper - tjen 100 000 bonuspoeng
Reis med 15 forskjellige SkyTeam-flyselskaper - tjen én million bonuspoeng
Hva venter du på? Dra ut i verden for å få nye opplevelser, og bli millionær i samme slengen! Registrer deg via appen for å bli med.
Reiseperiode: 8. oktober til 31. desember 2024.
Reiser i det tidsrommet teller selv om de ble bestilt før du meldte deg på utfordringen.
Du må legge EuroBonus-nummeret inn i bestillingen, og du får ikke bruke andre bonusprogrammer. Registrera deltagande när som helst under kampanjen.
Vilkår
Her er et par regler du må huske på for å ha sjansen til å bli millionær:
For at flyreisen skal telle, må EuroBonus-poeng tjenes opp på eller brukes til å betale for flyturen. SkyTeam-flyselskaper som er tilgjengelige finner du på SAS nettsider.
Du tjener Bonuspoeng, ikke Nivåpoeng.
På grunn av tilbakemeldinger fra medlemmene har vi besluttet å godta alle flyvninger gjennomført innen kampanjeslutt, 31. desember 2024. Vi vil akseptere etterregistrering av disse flyvningene i januar 2025 og vil ha en liten forsinkelse med å kunngjøre resultatene på grunn av dette.
Både vanlige reiser og bonusreiser (betalt med poeng) teller.
Det er det operative flyselskapet som gjelder.
Hvis du bestiller en reise der første strekning flys av f. eks. SAS og den andre flys av f. eks. Delta Airlines, teller de som to flyselskaper i utfordringen.
Du vil få beskjed om utfallet i januar 2025.
Du får bare delta én gang, og du vil få besked om at du har fått poeng etter kampanjen.
Ansatte i SAS får ikke delta.
EuroBonus forbeholder seg retten til å nekte poengbelønning ved misbruk.
Hvis du ikke kan legge til EuroBonus-nummeret ditt i bestillingen, vennligst spør innsjekkingspersonalet om hjelp.