Commit version: 49245d4
Progress
1 / 8

Vil du sende inn et krav?

Hvis du sender inn et krav på grunn av en uheldig opplevelse hos oss, kan du ha rett på erstatning.

Hva er kravet knyttet til?

* Påkrevd informasjon

Fyll ut følgende felt for å fortsette
    Velg et emne
    Velg et underemne

    Beskriv kort hva som skjedde*

    Gi en beskrivelse

    0 of 500 characters


    Hvem gjelder kravet for?




    Bestillingsdetaljer

    * Påkrevd informasjon

    Bestillingsreferanse: undefined
    Flightnummer: undefined
    Avreisedato: undefined

    Fyll ut bestillingsinformasjonen nedenfor.

    Fyll ut følgende felt for å fortsette

      Oppgi bestillingsreferansen din
      Skriv inn flynummeret ditt
      Oppgi en gyldig dato

      Ble du/dere ombooket til en annen flyvning?


      Reisende

      Legg til alle reisende som er en del av bestillingen og kravet ditt, inkludert deg selv.

      Refusjonsdetaljer

      Velg hvordan du vil bli refundert.
      Velg foretrukket metode

      SAS VOUCHER

      • Få en SAS Voucher for din neste reise

      Les mer om din SAS Voucher
      BEST VALUE

      EuroBonus Ekstrapoeng

      • Få refusjonen din som EuroBonus Ekstrapoeng

      • 1 euro = 100 ekstrapoeng

      Les mer om EuroBonus Ekstrapoeng

      Penger

      • Få utgiftene dine kreditert til din bankkonto

      • Behandlingstiden kan variere


      Kontaktinformasjon

      * Påkrevd informasjon

      Navn: undefined undefined
      E-post: undefined
      EuroBonus-nr.:
      Fyll ut følgende felt for å fortsette

        Legg inn kontaktinformasjonen til kontaktpersonen for kravet ditt. Denne personen vil være ansvarlig for kravet og vil motta full refusjon med mindre annet er spesifisert.


        Oppgi et fornavn
        Oppgi et etternavn
        Oppgi en gyldig e-postadresse
        EuroBonus-nummeret skal bestå av 9 sifre
        Oppgi gatenavn og husnummer (opptil 70 tegn)
        Oppgi en gyldig by (opptil 30 tegn)
        Oppgi et gyldig postnummer (opptil 15 tegn)
        Velg et land
        Oppgi et gyldig telefonnummer

        Du må bekrefte at informasjonen er sann og korrekt
        Du må godkjenne SAS’ vilkår og betingelser

        Les om hvordan SAS håndterer dine personopplysninger i våre retningslinjer for personvern

        Hvis du av en eller annen grunn er misfornøyd med vårt endelige svar på klagen din, kan du henvise klagen til din lokale forbrukerenhet for forespørsler. Kontakt den aktuelle håndhevende myndigheten. Du finner kontaktinformasjonen her . Du finner mer informasjon om rettighetene dine her.

        En plattform for tvisteløsning på nett har blitt satt sammen av Europakommisjonen, som også gir tilgang til Alternative Dispute Resolution (ADR).

        Hvis du bor i Storbritannia, kan du sende klagen din til Centre for Effective Dispute Resolution (CEDR). CEDR er godkjent av Civil Aviation Authority (CAA) og spesialiserer seg på mekling og alternativ tvisteløsning (ADR). CEDR er en uavhengig, ideell organisasjon som evaluerer krav og gir skriftlige beslutninger. Når en beslutning godkjennes av kunden, blir den bindende for flyselskapet.

        Du må henvise klagen til dem innen tolv måneder etter at du får vårt endelige svar.

        CEDR kan kontaktes her:

        Centre for Effective Dispute Resolution

        100 St. Paul's Churchyard

        London EC4M

        Storbritannia

        Tel: +44 20 7536 6000

        http://www.cedr.com/

        https://www.cedr.com/consumer/aviation/

        Det er alltid lurt å holde kontakten. Vi tar gjerne imot alle slags tilbakemeldinger. Enten du ønsker å gi oss ros eller beskjed om noe som ikke gikk som forventet, så er meningene dine viktige for oss.

        Bruk kontaktskjemaet vårt for å komme i kontakt med riktig avdeling og sikre rask og sikker behandling. Hvis du fyller ut dette skjemaet, kan du være sikker på at vi har all informasjonen som trengs for å behandle saken din.

        Skjemaet vårt er kryptert og er den aller tryggeste måten for deg å sende informasjonen til oss på.

        Hvis du ønsker å kontakte oss via post, er adressen vår:

        SAS
        Kundeservice
        195 87 Stockholm, Sverige
        Sverige


        SAS
        Kundeservice
        Roald Amundsens vei 1
        2060 Gardermoen
        Norge


        SAS
        Kundeservice
        Amager Strandvei 392
        2770 Kastrup
        Danmark


        Hvis du trenger å snakke med oss angående en fremtidig reise eller noe som haster, må du ta kontakt med oss via chat eller telefon.