Commit version: 49245d4
Progress
1 / 8

Førte forsinkelsen eller kanselleringen til ekstra utgifter?

Hvis du har pådratt deg uventede utgifter fordi flygningen din ble forsinket eller kansellert, kan du ha rett på refusjon.

Vær oppmerksom på at du ikke kan søke om refusjon for flybilletten med dette skjemaet. Du kan søke om refusjon på siden «refusjon og kanselleringer».

Hva er kravet knyttet til?

Velg et problem

Hvem gjelder kravet for?




Bestillingsdetaljer

* Påkrevd informasjon

Bestillingsreferanse: undefined
Flightnummer: undefined
Avreisedato: undefined

Fyll ut bestillingsinformasjonen nedenfor.

Fyll ut følgende felt for å fortsette

    Oppgi bestillingsreferansen din
    Skriv inn flynummeret ditt
    Oppgi en gyldig dato

    Ble du/dere ombooket til en annen flyvning?


    Reisende

    Legg til alle reisende som er en del av bestillingen og kravet ditt, inkludert deg selv.

    Reiseutgifter

    Trykk på «legg til utgift» for hver utgift, og husk å legge ved en kvittering for hver. Du må legge til minst én utgift for å fortsette.


    Legg til en utgift

    Refusjonsdetaljer

    Velg hvordan du vil bli refundert.
    Velg foretrukket metode

    SAS VOUCHER

    • Få en SAS Voucher for din neste reise

    Les mer om din SAS Voucher
    BEST VALUE

    EuroBonus Ekstrapoeng

    • Få refusjonen din som EuroBonus Ekstrapoeng

    • 1 euro = 100 ekstrapoeng

    Les mer om EuroBonus Ekstrapoeng

    Penger

    • Få utgiftene dine kreditert til din bankkonto

    • Behandlingstiden kan variere


    Kontaktinformasjon

    * Påkrevd informasjon

    Navn: undefined undefined
    E-post: undefined
    EuroBonus-nr.:
    Fyll ut følgende felt for å fortsette

      Legg inn kontaktinformasjonen til kontaktpersonen for kravet ditt. Denne personen vil være ansvarlig for kravet og vil motta full refusjon med mindre annet er spesifisert.


      Oppgi et fornavn
      Oppgi et etternavn
      Oppgi en gyldig e-postadresse
      EuroBonus-nummeret skal bestå av 9 sifre
      Oppgi gatenavn og husnummer (opptil 70 tegn)
      Oppgi en gyldig by (opptil 30 tegn)
      Oppgi et gyldig postnummer (opptil 15 tegn)
      Velg et land
      Oppgi et gyldig telefonnummer

      Du må bekrefte at informasjonen er sann og korrekt
      Du må godkjenne SAS’ vilkår og betingelser

      Les om hvordan SAS håndterer dine personopplysninger i våre retningslinjer for personvern

      Hvis du av en eller annen grunn er misfornøyd med vårt endelige svar på klagen din, kan du henvise klagen til din lokale forbrukerenhet for forespørsler. Kontakt den aktuelle håndhevende myndigheten. Du finner kontaktinformasjonen her . Du finner mer informasjon om rettighetene dine her.

      En plattform for tvisteløsning på nett har blitt satt sammen av Europakommisjonen, som også gir tilgang til Alternative Dispute Resolution (ADR).

      Hvis du bor i Storbritannia, kan du sende klagen din til Centre for Effective Dispute Resolution (CEDR). CEDR er godkjent av Civil Aviation Authority (CAA) og spesialiserer seg på mekling og alternativ tvisteløsning (ADR). CEDR er en uavhengig, ideell organisasjon som evaluerer krav og gir skriftlige beslutninger. Når en beslutning godkjennes av kunden, blir den bindende for flyselskapet.

      Du må henvise klagen til dem innen tolv måneder etter at du får vårt endelige svar.

      CEDR kan kontaktes her:

      Centre for Effective Dispute Resolution

      100 St. Paul's Churchyard

      London EC4M

      Storbritannia

      Tel: +44 20 7536 6000

      http://www.cedr.com/

      https://www.cedr.com/consumer/aviation/

      Det er alltid lurt å holde kontakten. Vi tar gjerne imot alle slags tilbakemeldinger. Enten du ønsker å gi oss ros eller beskjed om noe som ikke gikk som forventet, så er meningene dine viktige for oss.

      Bruk kontaktskjemaet vårt for å komme i kontakt med riktig avdeling og sikre rask og sikker behandling. Hvis du fyller ut dette skjemaet, kan du være sikker på at vi har all informasjonen som trengs for å behandle saken din.

      Skjemaet vårt er kryptert og er den aller tryggeste måten for deg å sende informasjonen til oss på.

      Hvis du ønsker å kontakte oss via post, er adressen vår:

      SAS
      Kundeservice
      195 87 Stockholm, Sverige
      Sverige


      SAS
      Kundeservice
      Roald Amundsens vei 1
      2060 Gardermoen
      Norge


      SAS
      Kundeservice
      Amager Strandvei 392
      2770 Kastrup
      Danmark


      Hvis du trenger å snakke med oss angående en fremtidig reise eller noe som haster, må du ta kontakt med oss via chat eller telefon.