LAND

SPRÅK

MIN FLYPLASS

    Be om refusjon

    Du har rett på full refusjon for din billett hvis avgangen er kansellert, eller er forsinket mer en 3 timer og du ikke reiste.
     

    Hvordan få billetten refundert?

    Vennligst fyll ut skjemaet. Hvis du har kjøpt billetten hos et reisebyrå vennligst kontakt dem.

    Takk for henvendelsen. Den har nå blitt sendt til vår refusjonsavdeling. Vi vil gjøre vårt ytterste for å behandle henvendelsen din så snart som mulig. Når billetten er refundert, vil du få en kvittering på refusjonen din på e-post. Hvis du har ytterligere spørsmål om kanselleringen/refusjonen, kan du kontakte SAS Sales & Service.
    Dessverre ble ikke skjemaet sendt. Vennligst prøv igjen senere.

    Hvis nei, fyll inn navn(ene) på reisende som skal kanselleres:

    Vi bruker cookies for å gjøre din opplevelse av nettstedet så bra som mulig. Ved å bruke dette nettstedet samtykker du i vår bruk av cookies