Progress
1 / 7

Refusjon på grunn av dødsfall i familien

Det var trist å høre om dødsfallet, vi kondolerer. Vi vil hjelpe deg med å kansellere reisen og refundere billettene. For at det skal gis refusjon må bestillingen ha blitt gjort før dødsfallet skjedde. Dersom det er et dødsfall i din nærmeste familie, kan du kansellere reiser som er bestilt direkte via SAS ved å laste opp dødsattesten. Hvis du har bestilt gjennom et reisebyrå, må du ta kontakt med det. Du må også sende inn offisielle dokumenter som viser forholdet mellom deg og den avdøde personen.  Vær oppmerksom på at SAS er forpliktet til å lagre all dokumentasjon knyttet til denne refusjonen i minst to år.

Informasjon om kansellering

* Påkrevd informasjon

Bestilte du reisen via et reisebyrå?


Vil du kansellere hele bestillingen?


Vil du kansellere alle reisende i bestillingen din?


Fyll ut alle de obligatoriske feltene

Reisende

Velg hvilke reisende du ønsker å kansellere på vegne av.
Du kan legge til opptil 9 reisende på én gang.

Fyll ut alle de obligatoriske feltene

Bestillingsdetaljer

* Påkrevd informasjon

Bestillingsreferanse: undefined

Fyll ut bestillingsinformasjonen nedenfor.


Oppgi bestillingsreferansen din

Fyll ut alle de obligatoriske feltene

Kopi av dødsattest

* Påkrevd informasjon

Vedlegg:

Vennligst last opp en kopi av dødsattesten og dokumentasjon som viser din tilknytning til den avdøde personen for å fortsette.


Du kan laste opp .jpg-, .jpeg-, .png- og .pdf-filer. Maksimal filstørrelse er 5 MB.

Vennligst last opp en dødsattest

Fyll ut alle de obligatoriske feltene

Kontaktinformasjon

* Påkrevd informasjon

Navn:
E-post:

Skriv inn e-postadressen som ble brukt da du foretok bestillingen.


Oppgi et fornavn
Oppgi et etternavn
Oppgi en gyldig e-postadresse

Fyll ut alle de obligatoriske feltene

Les om hvordan SAS håndterer dine personopplysninger i våre retningslinjer for personvern

Fyll ut alle de obligatoriske feltene