søk

FORSLAG

  • loader Ikke noe mer innhold å vise

kansellering på grunn av dødsfall i familien

Det var trist å høre om dødsfallet, vi kondolerer. Vi vil hjelpe deg med å kansellere og refundere billettene.

Dersom det er et dødsfall i din nærmeste familie, kan du kansellere reiser som er bestilt direkte via SAS. Du gjør dette ved å laste opp en kopi av dødsattesten. Du kan laste opp dokumenter for deg selv og opptil ni andre reisende nedenfor. Slektskapet mellom den reisende og avdøde må bekreftes. Merk at offisiell dokumentasjon fra myndigheter må sendes inn. 

Hvis du ikke ønsker å kansellere alle reisende i bestillingen, må du ta kontakt med SAS Customer Service

Hvis du kjøpte billetten din gjennom et reisebyrå, ta kontakt med dem for kansellering og refusjon.

Billettene dine vil refunderes, såfremt de ikke er brukt, til samme betalingsmåte som kjøpet opprinnelig ble gjort med. 

Merk at full refusjon kun vil gis til avdødes nærmeste familie. For reisende som ikke er i slekt med avdøde, vil kanselleringer og refusjoner behandles i samsvar med billettreglene. I SAS anser vi ektefeller, samboere, barn, foreldre, søsken, besteforeldre, barnebarn, svigerforeldre, svigersøsken og svigerbarn for å være nær familie.

Vi sender en bestillingsbekreftelse til e-postadressen i bestillingen din så snart vi kan. Hvis du har noen spørsmål eller trenger hjelp, kontakt SAS Customer Service.

Booking reference

* Required information

Attach files

You can only upload .pdf, .doc and .docx files of up to 30 MB combined.

    0 MB / 30 MB used
    loader

    Upload successful

    Thanks!

    We’ll send confirmation that we’ve received your files to the email address in your booking and get back to you soon.

    Upload failed