LAND

SPRÅK

MIN FLYPLASS

    Det kan være flere årsaker til at du ikke får sjekket inn. Husk at:

    • du ikke har mulighet til å sjekke inn tidligere enn 22 timer før avgang og senest 1 time før avgang på Internett og våre mobile tjenester.
    • kontroller at navnet og referansenummeret navnet er stavet som på billetten.
    • Avgangen er ikke med SAS, Wideroe eller noe annet flyselskap der vi kan tilby Internett innsjekk. Les mer her.

    • Har du endret din bestilling er kanskje ikke billetten klargjort for innsjekk  i våre systemer. I så fall kontakter du SAS.

    • kontroller at du kan bruke Internett-sjekk inn på destinasjonen, klikk her

    Oppfyller du kravene og det fortsatt ikke fungerer, ber vi deg om sjekke inn på flyplassen. 


    Was this helpful?

    Vi bruker cookies for å gjøre din opplevelse av nettstedet så bra som mulig. Ved å bruke dette nettstedet samtykker du i vår bruk av cookies