søk

FORSLAG

  • loader Ikke noe mer innhold å vise
Shangri-La Hotels & Resorts
Hoteller

Shangri-La Hotels & Resorts

  • cl--info-circle

    Shangri-La Hotels & Resorts er ikke lenger en SAS-partner fra 1. april 2021. Du kan registrere manglende poeng frem til 1. oktober 2021.

Opptjen poeng

Du opptjener 500 ekstrapoeng på alle Shangri-La-hoteller og Traders-hoteller for alle priser, bortsett fra priser for personale og kabinansatte, tur-, konferanse- og reisebyråpriser, spesielle hotellpakker og reservasjoner som legges inn via tredjeparters nettsider. Du kan ikke opptjene poeng på billetter eller kuponger som er kjøpt, men ikke brukt. Oppgi EuroBonus-nummeret ditt når du sjekker inn, så vil poengene overføres til kontoen din etter tre til seks uker.

Registrer manglende poeng

Dersom poengene ikke har blitt registrert, må du sende inn en kopi av hotellfakturaen som tydelig viser navnet ditt, hotellnavn og -sted og datoer for inn- og utsjekking sammen med navnet og EuroBonus-medlemsnummeret ditt. Dette skal sendes på e-post.

Kontakt

E-post: ebretro@sas.se