Alt om reisen


Norsk
Change

Forsinket eller innstilt fly

- vi hjelper deg umiddelbart med å finne en løsning
Försenat eller inställt flyg - vi hjälper dig att hitta en lösning

  • Ved forsinkelser på 2 timer eller mer dekker vi eventuelle tilleggsutgifter under ventetiden, for eksempel mat og drikke. For andre utgifter anbefaler vi deg å kontakte ditt forsikringsselskap for eventuell erstatning.


  • Ved innstilt fly tilbyr vi deg ombooking til sluttdestinasjonen og erstatning for tilleggskostnader i ventetiden, for eksempel måltider og i aktuelle tilfeller, hotell. For andre utgifter anbefaler vi deg å kontakte ditt forsikringsselskap for eventuell erstatning.


  • Hvis du velger å avbryte reisen på grunn av en innstilt flyvning, har du rett til tilbakebetaling av den ubrukte billetten. Kontakt reisebyrået der du kjøpte billetten for tilbakebetaling. Hvis du har bestilt på sas.no kan du kontakte oss på telefon 05400 eller via e-postskjema. Merk at dette kun gjelder tilbakebetaling. Ved andre spørsmål er du velkommen til å kontakte SAS Customer Care.  


  • SAS følger EUs regelverk i forbindelse med forsinkede og innstilte fly. For mer detaljert informasjon, klikk på lenken.
    EU-regulativ (EG) 261/2004

 

Scandinavian Airlines © 2016

| Vilkår | Kontakt | Site Map | Presse | For reiseagenter | Bruk av cookies | Nyhetsbrev | SAS Group