Alt om reisen


Norsk
Change

Assistanse

- ekstra hjelp når du trenger det

  • Vi tilbyr spesialassistanse til passasjerer med redusert mobilitet eller spesielle behov, og med full respekt for deres verdighet og komfort.
  • For at vi skal kunne tilby best mulig assistanse, kontakt SAS Customer Contact Center minst 48 timer* før avgang.




REDUSERT MOBILITET


  • Du kan ta med rullestol om bord uten ekstra avgift.
    Les mer

OKSYGEN


  • Trenger du oksygen eller medisinsk utstyr om bord? Bestill det på forhånd
    Les mer

MED EN HJELPER


  • For din egen sikkerhet trenger du kanskje å reise sammen med en assistent.
    Les mer



PASIENTTRANSPORT


  • Sørg for en sikker og komfortabel flyvning.
    Les mer

HELSETILSTAND


  • Føler du deg syk? Sjekk om du tilfredsstiller de generelle helsekriteriene for å fly.
    Les mer

SETEBESTILLING


  • Vi hjelper deg gjerne med å finne et passende sete. Gi beskjed på forhånd!
    Les mer



MED FØRERHUND


  • SAS ønsker førerhund velkommen i kabinen uten ekstra avgift.Gi oss beskjed hvis du planlegger å reise med førerhund.

ERSTATNINGER


  • Du kan søke erstatning hvis ditt mobilitetsutstyr eller hjelpemidler har blitt skadd eller er tapt.**
    Søk her

TILBAKEMELDINGER


  • Er du fornøyd med flyvningen? Ønsker du å klage på reisen din? Fortell oss om det her.

  • Vi oppgir informasjon om tjenestene vi tilbyr til passasjerer med spesielle behov og redusert mobilitet i samsvar med relevante sikkerhetsforskrifter og forordning (EF) 1107/2006..
     EU Regulativ 1107/2006



  • *Hvis du bestiller mindre enn 48 timer før avgang, prøver vi å bistå deg så godt vi kan. Men vi kan ikke garantere assistanse innenfor 48 timer før avgang.
    **Kompensasjon skjer ifølge SAS transportvilkår. Skjøre og verdifulle gjenstander vil ikke bli erstattet.

 

Scandinavian Airlines © 2016

| Vilkår | Kontakt | Site Map | Presse | For reiseagenter | Bruk av cookies | Nyhetsbrev | SAS Group