Kontakt


Norsk
Change
Home /

Avbestilling og refusjon

Avbestilling og refusjon av billetter kan gjøres her dersom reisen er bestilt gjennom sas.no eller via SAS Customer Contact Center (telefon). Henvendelsen bli behandlet innen 7 dager.

Hvis du har bestilt reisen på vår nettside for mindre enn 24 timer siden avbestiller du ved å gå inn på Se / endre bestilling og finner frem den bookingen du skal avbestille. Nederst på reiseruten velger du avbestille. Da får du dine penger tilbake på din konto/kredittkort innen 3-4 virkedager.

Legg merke til!
  • SAS Business- og SAS Plus-billetter er som regel refunderbare.
  • På SAS Go-billetter refunderes skatter og avgifter (unntatt drivstofftillegget).
  • Billetter med SAS, som ikke er kjøpte direkte hos oss må refunderes der de er kjøpt.

Vennligst fyll inn etterspurt informasjon i feltene nedenfor. Annen informasjon blir ikke behandlet.

* Obligatorisk
Informasjon om bestilling


* Skal du avbestille alle reisende i bestillingen?
Hvis nei, fyll inn navn på reisende som skal avbestilles:
Etternavn / Fornavn

* Skal hele reisen avbestilles?
Hvis nei, hvilken strekning skal avbestilles?

Spesifiser strekning som skal avbestilles her:

* Min bestilling er gjort via SAS:
 
 
Scandinavian Airlines © 2014 | Reisevilkår | Feedback form | Site Map | Om SAS | For reiseagenter | Bruk av cookies