Kontakt


Norsk
Change
Home /

Avbestilling og refusjon

Avbestilling og refusjon av billetter kan gjøres her dersom reisen er bestilt gjennom sas.no eller via SAS Customer Contact Center (telefon). Henvendelsen bli behandlet innen 7 dager, men gjelder kanselleringen kun en del av reisen, vil tilbakebetaling først skje når hele reisen er gjennomført.

Hvis du har bestilt reisen på vår nettside for mindre enn 24 timer siden avbestiller du ved å gå inn på Se / endre bestilling og finner frem den bookingen du skal avbestille. Nederst på reiseruten velger du avbestille. Da får du dine penger tilbake på din konto/kredittkort innen 3-4 virkedager.

Legg merke til!
  • SAS Business- og SAS Plus-billetter er som regel refunderbare.
  • På SAS Go-billetter refunderes skatter og avgifter (unntatt drivstofftillegget).
  • Billetter med SAS, som ikke er kjøpte direkte hos oss må refunderes der de er kjøpt.

Vennligst fyll inn etterspurt informasjon i feltene nedenfor. Annen informasjon blir ikke behandlet.

* Obligatorisk
Informasjon om bestilling


* Skal du avbestille alle reisende i bestillingen?
Hvis nei, fyll inn navn på reisende som skal avbestilles:
Etternavn / Fornavn

* Skal hele reisen avbestilles?
Hvis nei, hvilken strekning skal avbestilles?

* Min bestilling er gjort via SAS:
 
 
 

Scandinavian Airlines © 2014

| Vilkår | Kontakt | Site Map | Presse | For reiseagenter | Bruk av cookies | Nyhetsbrev | SAS Group